Záruka a reklamace

ZÁRUKA a REKLAMACE 

Šperk bývá darem na celý život a často se předává z generace na genaraci. Proto ke každému šperku zakoupeného na prodejně Řehák-Karnas patří celoživotní péče
I po uplynutí dvouleté záruční doby jsme vám k dispozici, kdykoliv potřebujete poradit s péčí  o dokonalý vzhled svých klenotů.

Pokud máte jakýkoliv problém se zakoupeným zbožím, kontaktujte nás na emailu: info@rehak-karnas.cz nebo na tel.č.: 702 092 440. Náš tým profesionálů se v co nejkratší možné době postará o potřebný servis, opravu nebo výměnu.

Všechny reklamace pečlivě zkoumají naše nejzkušenější zlatníci, a pokud jsme i tak na pochybách, radíme se s nezávislými odborníky. Děláme opravdu všechno pro to, abychom zjisztili, co se přesně stalo a podle toho situaci vyřešili. 

U výrobních vad pokryjeme veškeré náklady spojené s opravou či výměnou včetně poštovného.
Na vady z opotřebení anebo nedbalosti se záruka nevztahuje. Záruka zaniká, pokud jste nechali šperk ŘEHÁK-KARNAS upravovat jinde než v naši dílně.

Pro reklamaci zboží platí příslušné ustanovení občanského a obchodního zákoníku, taktéž i zákona o ochraně spotřebitele.

Reklamaci je nevyhnutelné uplatňovat bez zbytečného odkladu. Reklamace musí být vyhotovená písemně, musí obsahovat přesný popis vady. Ke zboží je nutné přiložit doklad o zaplacení, který slouží i jako záruční list.
Reklamované zboží zákazník doručí osobně nebo pošle na provozovnu:

Zlatnictví  Řehák-Karnas, Sladkovského 1787, Pardubice 530 02